נובמבר 20, 2021 By Samuel Brown

 

כיצד מחזקים את הזוגיות המינית? צעצועי המין הטובים ביותר עבור זוגות

לא משנה אם אתה רק מתחיל או כבר נשוי במשך שנים, צעצועי מין יכולים להיות דרך נהדרת כדי לקבל את בן הזוג שלך על המסלול הנכון. תשכחו כל מה שאתם חושבים שאתם יודעים על צעצועי מין: צעצועי מין לא שמורים רק ללילות ההם כאשר האחר המשמעותי שלכם לא בבית: במקום זאת, חנויות ארוטיקה מוכרות את הטכנולוגיה האחרונה והגדולה ביותר בתחום המין, כולל ויברטורים, דילדואים וצעצועי מין לזוגות.

דילדואים יכולים לשמש לכל סוג של חוויה מינית, או מרובה. הדילדו הוא כלי מין גמיש, בטוח וטבעי שזוגות יכולים ליהנות ממנו יחד. השותף שלך יכול לגרות כל אזור ארוגני בגופה עם ויברטור. פשוט להפוך את סגנון הוויברטור על דילדו. לא רק שזו דרך נהדרת לרצות את עצמך במהלך הסקס, אלא גם דרך נהדרת לרצות את השותף שלך עם אורגזמות מדהימות.

ויברטורים הם צעצוע המין האולטימטיבי. זה בא בצורת מכשיר כף יד, שכאשר הוא מונח מעל תעלת הנרתיק שלך, מייצר תנועת נדנדה שניתן להשוות אותה לרעש של אבן מגששת בעדינות. ויברטורים מגיעים בכל הצורות והגדלים, מהגרסה הקטנה ביותר של נושא פנטזיה לעיסוי הגדול ביותר שתמצא אי פעם. יש ויברטורים אלחוטיים הדורשים רק למקם את האווירה ליד תעלת הנרתיק; אחרים כבולים, מה שאומר שאתה צריך כבל חשמל. יש אפילו ויברטורים של צמחים! אלה אוהבים אותם כי אתה לא צריך לדאוג כימיקלים רעילים או תופעות לוואי מזיקות.

אחד מצעצועי הסקס הטובים ביותר לזוגות הוא ”שרביט הקסמים”. ניתן להטעין את הוויברטור כך שתוכל לקחת אותו איתך לכל מקום שתלך. הוויברטור ארוך מספיק לגירוי של הדגדגן והנרתיק. יש לו גם הגדרות מהירות רבות. ”שרביט הקסמים” נטען מהר מאוד כדי שתמיד תוכל להתרגש לזמן רומנטי עם השותף שלך.

ה ”ווי-וייב” הוא עוד צעצוע סקס נהדר. הווי-וייב מורכב משני צעצועי מין ידניים: ויברטור דגדגן ומרחיב פין. ויברטור הדגדגן בעדינות מגרה הדגדגן שלך, בעוד מרחיב הפין נותן הפין שלך אימון מתיחה מעולה. באמצעות שני צעצועי מין אלה עם We-Vibe, השותף שלך יכול לחוות מגוון של תחושות שונות. זו הדרך המושלמת ללילה בלתי נשכח או אירוע רומנטי מיוחד!

לזוגות שרוצים משהו עם יותר כוח, מוט הרטט האולטימטיבי הוא הוויברטור שהם מחפשים. הוא פולט את אותן תנודות חזקות של הווי-ויב אבל הוא הרבה יותר חזק. כי צעצוע המין הזה רוטט, הוא מגרה את כל הגוף שלך, מה שהופך את הסקס ליותר אינטנסיבי ומרגש גם לך וגם לבן הזוג שלך. הוויברטור המחובר למוט הזה יכול לתת לשותף שלך תחושות סקסיות כמו שלא היו להם בעבר. זה הופך את הוויברטור לטוב במיוחד לזוגות שאוהבים להגביר את הקצב. עם זאת, אין זה מומלץ לזוגות חדשים במין, משום שהתנודות יכולות להיות חזקות ולעיתים מכאיבות.

לבסוף, צעצועי הסקס האחרונים הטובים ביותר לזוגות שאנחנו נדון הם ממריץ ג 'י-ספוט רוטט ויברטור הכדור. נקודת הג 'י הרועדת מגיעה בחבילה קטנה וקלה. ויברטור הקליע, בצורת כדור אמיתי, יכול לשמש לגירוי נקודת הג 'י שלך בעוצמה זהה לישיבה חודרת. מודלים אלה פופולריים מאוד בקרב נשים המעוניינות לחקור את עולם ההנאה המינית ושווה לבדוק אותם.

דבר עם השותף שלך לפני שתחליט על הצעצוע. זה יעזור להבטיח לך למצוא את הצעצוע הנכון בשבילך ובשביל השותף שלך. זכרו, צעצועי הסקס הטובים ביותר לזוגות הם אלה שעוזרים לכם לגרות את התחומים האינטימיים שלכם, ולעזור להגביר את ההנאה האינטימית שלכם זה לזה. כמו כן, ודא שאתה ממלא אחר ההוראות ותמיד שמור על ביטחון כשאתה מחליט לחקור את עולם צעצועי המין.

לפרטים נוספים: מוצרי סקס לזוגות

(Visited 3 times, 1 visits today)